Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Катіна, Наталія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T11:24:28Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T11:24:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Катіна Н. П. Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Петрівна Катіна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 97с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5639 | |
dc.description.abstract | У дошкільників з порушеннями мовлення ця якість особистості предметом спеціального вивчення не була. Таким чином, до сьогодні недостатньо дослідженими залишаються особливості прояву самостійності у дітей з порушеннями мовлення 5-7 років. Зважаючи на те, що самостійність визначає успішність засвоєння навчальної інформації дітьми, то вона, на нашу думку, є важливою для ефективності логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення на логопедичних заняттях. Об’єкт дослідження: процес виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення 5-7 років на логопедичних заняттях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |