ElarK-PNU

Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Катіна, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2021-10-12T11:24:28Z
dc.date.available 2021-10-12T11:24:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Катіна Н. П. Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Петрівна Катіна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 97с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5639
dc.description.abstract У дошкільників з порушеннями мовлення ця якість особистості предметом спеціального вивчення не була. Таким чином, до сьогодні недостатньо дослідженими залишаються особливості прояву самостійності у дітей з порушеннями мовлення 5-7 років. Зважаючи на те, що самостійність визначає успішність засвоєння навчальної інформації дітьми, то вона, на нашу думку, є важливою для ефективності логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення на логопедичних заняттях. Об’єкт дослідження: процес виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення 5-7 років на логопедичних заняттях. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу