ElarK-PNU

Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мастикаш, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-10-13T10:46:56Z
dc.date.available 2021-10-13T10:46:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мастикаш Н. В. Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Мастикаш. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5641
dc.description.abstract Дошкільний період характеризується найінтенсивнішим мовленнєвим розвитком дітей. Нерідко спостерігається якісний стрибок у розширенні словникового запасу. Дитина починає активно використовувати усі частини мовлення, поступово формуються навички словотвору. У дослідженнях показано, що однією з умов засвоєння граматичної системи мовлення є сформованість словотворчих навичок, які ґрунтуються на вмінні виділяти, диференціювати морфеми, визначати їх загальні значення. Сензитивний період розвитку навичок словотворення припадає на дошкільний вік дитини. У цей період дитина особливу увагу звертає на морфемного структуру слова і самостійно може утворювати слова за типовими словотворчим моделям. Мета дослідження - з’ясувати особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу