Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мастикаш, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T10:46:56Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T10:46:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мастикаш Н. В. Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Мастикаш. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5641 | |
dc.description.abstract | Дошкільний період характеризується найінтенсивнішим мовленнєвим розвитком дітей. Нерідко спостерігається якісний стрибок у розширенні словникового запасу. Дитина починає активно використовувати усі частини мовлення, поступово формуються навички словотвору. У дослідженнях показано, що однією з умов засвоєння граматичної системи мовлення є сформованість словотворчих навичок, які ґрунтуються на вмінні виділяти, диференціювати морфеми, визначати їх загальні значення. Сензитивний період розвитку навичок словотворення припадає на дошкільний вік дитини. У цей період дитина особливу увагу звертає на морфемного структуру слова і самостійно може утворювати слова за типовими словотворчим моделям. Мета дослідження - з’ясувати особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |