Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русанова, Наталія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T10:54:15Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T10:54:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Русанова Н. А. Особливості розвитку словника у дітей із третім рівнем загального недорозвитку мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Анатоліївна Русанова. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5642 | |
dc.description.abstract | Одним з найбільш поширених порушень мовленнєвого розвитку є загальний недорозвиток мовлення. Вперше у 50-60 р. XX століття відхилення у формуванні мовлення стали розглядати як порушення розвитку, що протікають за законами ієрархічної будови вищих психічних функцій. Правильне розуміння системи загального недорозвитку мовлення, причин, що лежать в його основі, різних співвідношень первинних і вторинних порушень необхідне для відбору дітей у спеціальні (інклюзивні) заклади, вибору найбільш ефективних прийомів розвитку і корекції, для попередження можливих ускладнень у шкільному навчанні. Формування словника є надзвичайно важливою задачею, вирішення якої допоможе наблизити дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку до опанування лексичною компетенцією. Актуальність проблеми очевидна, оскільки без глибокого знання особливостей розвитку словника важко уявити подальший розвиток наукових і практичних питань з сфери спеціальної методики мови та логопедії, зокрема створення ефективних засобів навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку. Мета дослідження – виявити особливості розвитку словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня та обґрунтувати і реалізувати методику відповідної корекційно-розвивальної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку словника у дітей із третім рівнем загального недорозвитку мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |