Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Церковнюк, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T10:59:19Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T10:59:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Церковнюк Н. Г. Корекція порушення мовлення артикуляторно-фонематичного типу у молодших школярів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Григорівна Церковнюк. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5643 | |
dc.description.abstract | Мовленнєві проблеми сьогодні стали досить поширеним явищем. Аналізуючи наслідки щорічного обстеження мовлення учнів на початку навчального року, доводиться констатувати, що у перші класи закладів загальної середньої освіти поступають 25-30% дітей з різними порушеннями мовлення. Батьки, а часом і вчителі найбільш помітним мовленнєвим порушенням вважають порушення вимови фонем, і сподіваються на те, що дитина, в подальшому, ‟виговориться” сама і не потребує допомоги спеціаліста. Насправді ж, нечітка вимова звуків може в майбутньому негативно позначатися на стані розвитку у неї писемного мовлення, впевненості у власних можливостях, виборі улюбленої професії тощо. Симптоматика дислалії артикуляторно-фонематичного типу, причини її виникнення та особливості подолання були предметом вивчення багатьох науковців (Є. Соботович, Ю. Рібцун та інші). Вони усі вказують на потребу впровадження в практику логопедії нових напрямів формування у цих дітей мовлення. Метою дослідження було визначення особливостей організації та проведення логопедичних занять, які передбачали формування мовлення в молодших школярів з порушенням артикуляційно-фонематичного типу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція порушення мовлення артикуляторно-фонематичного типу у молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |