Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойчук, Христина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T11:40:02Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T11:40:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бойчук Х. С. Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Степанівна Бойчук. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5649 | |
dc.description.abstract | Лексика має величезне загальноосвітнє і практичне значення. Проблема вивчення особливостей засвоєння лексики дітьми з системними порушеннями мовленняє дуже важливою, оскільки несформованість лексичної системи є одним з центральних компонентів в структурі загального недорозвинення мовлення (ЗНМ). Незважаючи на численні дослідження в зазначеній області аналіз спеціальної літератури показав гостру необхідність подальшої розробки проблеми оволодіння дітьми з порушеннями мовлення навчально-термінологічної лексики. Під навчально-термінологічною лексикою розуміється сукупність слів і словосполучень для позначення понять досліджуваних і використовуваних в рамках навчальної та виховної діяльності. Мета дослідження: визначити особливості засвоєння навчально-термінологічної лексики, які дозволять розробити і впровадити модель оптимізації процесу формування навчально-термінологічної лексики молодших школярів із ЗНМ (I рівень) на логопедичних заняттях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |