ElarK-PNU

Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойчук, Христина Степанівна
dc.date.accessioned 2021-10-13T11:40:02Z
dc.date.available 2021-10-13T11:40:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бойчук Х. С. Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Степанівна Бойчук. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5649
dc.description.abstract Лексика має величезне загальноосвітнє і практичне значення. Проблема вивчення особливостей засвоєння лексики дітьми з системними порушеннями мовленняє дуже важливою, оскільки несформованість лексичної системи є одним з центральних компонентів в структурі загального недорозвинення мовлення (ЗНМ). Незважаючи на численні дослідження в зазначеній області аналіз спеціальної літератури показав гостру необхідність подальшої розробки проблеми оволодіння дітьми з порушеннями мовлення навчально-термінологічної лексики. Під навчально-термінологічною лексикою розуміється сукупність слів і словосполучень для позначення понять досліджуваних і використовуваних в рамках навчальної та виховної діяльності. Мета дослідження: визначити особливості засвоєння навчально-термінологічної лексики, які дозволять розробити і впровадити модель оптимізації процесу формування навчально-термінологічної лексики молодших школярів із ЗНМ (I рівень) на логопедичних заняттях. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу