ElarK-PNU

Використання дидактичних ігор у процесі формування готовності до шкільного навчання дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпова, Юлія Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-10-13T11:45:59Z
dc.date.available 2021-10-13T11:45:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Карпова Ю. В. Використання дидактичних ігор у процесі формування готовності до шкільного навчання дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Віталіївна Карпова. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5650
dc.description.abstract За матеріалами психолого-педагогічних досліджень у наш час відзначається тенденція збільшення кількості дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Серед них виділяється група дітей, у яких за збереженого інтелекту, слуху та зору спостерігаються слабко виражені (або, парціальні, часткові) порушення мовлення, які проявляються у порушеннях звуковимови та фонематичного сприймання. Фонематичне сприймання являє собою елементарний рівень розпізнавання мовленнєвих висловлювань. Мається на увазі здатність до диференціації та категоріальної ідентифікації всіх фонем рідної мови. Найважливіше значення для оволодіння звуковою стороною мовлення має фонематичний слух – здатність до слухового сприймання звуків мовлення (фонем) і уміння розрізняти звуки у їх послідовності у словах. Мета дослідження: вивчення підготовки дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до шкільного навчання з використанням спеціально дібраних дидактичних ігор. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання дидактичних ігор у процесі формування готовності до шкільного навчання дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу