Abstract:
У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих на споживчому досвіді і довірі, які розширюють можливості маркетингових відносин. За допомогою брендів виробники не тільки інформують споживачів про головні цінності своїх тих чи інших пропозицій, але і прагнуть зробити свій бізнес більш стійким, заручаючись для цього підтримкою лояльних клієнтів. Освітні бренди мають свою специфіку, відмінну від брендів традиційного комерційного сектора. Незважаючи на очевидну комерціалізацію освіти в цілому і той факт, що останнім часом вищі навчальні заклади найчастіше розглядаються в контексті ринку освітніх послуг, ЗВО все ж є некомерційними організаціями, а вища освіта – соціальним інститутом. Мета дослідження – вивчення особливостей формування бренду ЗВО.