ElarK-PNU

Статево-вікові відмінності уявлення про життєву перспективу старшокласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мастін, Владислав Ростиславович
dc.date.accessioned 2022-01-05T14:39:57Z
dc.date.available 2022-01-05T14:39:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мастін В. Р. Статево-вікові відмінності уявлення про життєву перспективу старшокласників: магістерська роб.: 053 Психологія / Владислав Ростиславович Мастін. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5772
dc.description.abstract Проблема формування цінностей у підростаючого покоління має велике значення для розвитку кожної країни та її сьогодення та, насамперед, майбутнього, зокрема України в умовах становлення її державності, зокрема, в духовному житті нації. Особливо актуальною ця проблема постає в ранньому юнацькому віці, оскільки рання юність – стадія духовного розвитку, коли народжуються нові плани на власну життєву перспективу, установки на свідому побудову власного майбутнього і життя. Мета дослідження полягає в теоретичному вивченні проблеми становлення ціннісних орієнтацій у старшому шкільному віці як змістовної основи їх життєвої перспективи та емпіричному вивченні співвідношення їх бажаності та доступності для старшокласників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Статево-вікові відмінності уявлення про життєву перспективу старшокласників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу