dc.contributor.author |
Стемпінський, Олександр Євгенійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-14T12:12:39Z |
|
dc.date.available |
2022-03-14T12:12:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Стемпінський О. Є. Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олександр Євгенійович Стемпінський. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6020 |
|
dc.description.abstract |
Реформування освіти в Україні є однією з найважливіших проблем сьогодення. Її розв’язання передбачає щонайменше підвищення ефективності освітнього процесу в школі, важливе місце в якому відводиться підготовці учнів до самостійної трудової діяльності в сучасних соціально-економічних умовах. Вирішення зазначеної проблеми є актуальним і для системи освіти школярів з порушеннями інтелекту. Мета дослідження полягає в оптимізації трудового навчання у початковій ланці спеціальної школи на основі врахування даних про особливості засвоєння учнями з порушеннями інтелекту змістового компонента діяльності, виявлених на основі вивчення наявних у них техніко-технологічних знань. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |