Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стемпінський, Олександр Євгенійович | |
dc.date.accessioned | 2022-03-14T12:12:39Z | |
dc.date.available | 2022-03-14T12:12:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Стемпінський О. Є. Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олександр Євгенійович Стемпінський. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6020 | |
dc.description.abstract | Реформування освіти в Україні є однією з найважливіших проблем сьогодення. Її розв’язання передбачає щонайменше підвищення ефективності освітнього процесу в школі, важливе місце в якому відводиться підготовці учнів до самостійної трудової діяльності в сучасних соціально-економічних умовах. Вирішення зазначеної проблеми є актуальним і для системи освіти школярів з порушеннями інтелекту. Мета дослідження полягає в оптимізації трудового навчання у початковій ланці спеціальної школи на основі врахування даних про особливості засвоєння учнями з порушеннями інтелекту змістового компонента діяльності, виявлених на основі вивчення наявних у них техніко-технологічних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |