ElarK-PNU

Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стемпінський, Олександр Євгенійович
dc.date.accessioned 2022-03-14T12:12:39Z
dc.date.available 2022-03-14T12:12:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стемпінський О. Є. Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олександр Євгенійович Стемпінський. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6020
dc.description.abstract Реформування освіти в Україні є однією з найважливіших проблем сьогодення. Її розв’язання передбачає щонайменше підвищення ефективності освітнього процесу в школі, важливе місце в якому відводиться підготовці учнів до самостійної трудової діяльності в сучасних соціально-економічних умовах. Вирішення зазначеної проблеми є актуальним і для системи освіти школярів з порушеннями інтелекту. Мета дослідження полягає в оптимізації трудового навчання у початковій ланці спеціальної школи на основі врахування даних про особливості засвоєння учнями з порушеннями інтелекту змістового компонента діяльності, виявлених на основі вивчення наявних у них техніко-технологічних знань. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості засвоєння техніко-технологічних знань молодшими школярами з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу