ElarK-PNU

Формування взаємин дітей старшого дошкільного віку в інклюзивній групі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондратюк, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-03-16T09:53:29Z
dc.date.available 2022-03-16T09:53:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кондратюк Н. О. Формування взаємин дітей старшого дошкільного віку в інклюзивній групі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Олександрівна Кондратюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6028
dc.description.abstract На сучасному етапі активного впровадження інклюзивного навчання, яке передбачає спільне навчання дітей з типовим рівнем розвитку та ровесників з особливими освітніми потребами, постає одна із чи не найважливіших проблем – труднощі у процесі формування системи соціальних взаємин дітей в інклюзивній групі. Причинами труднощів, більшою мірою, є індивідуальні психофізичні особливості дітей з особливими потребами, стереотипи і неготовність психолого-педагогічного персоналу, дітей з типовим рівнем розвитку, батьків обох категорій дітей. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування позитивних взаємин дітей старшого дошкільного віку в умовах інклюзивної групи ЗДО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування взаємин дітей старшого дошкільного віку в інклюзивній групі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу