ElarK-PNU

Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попенко, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-03-16T10:05:16Z
dc.date.available 2022-03-16T10:05:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Попенко І. С. Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Сергіївна Попенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6029
dc.description.abstract Письмо є комплексним видом інтелектуальної діяльності. Воно містить низку компонентів, потребує дотримання багатьох правил і формування умінь. Це досить складний, тривалий і важливий процес для дошкільника з порушеннями інтелектуального розвитку. Первинним у структурі порушення дітей з ПІР є низький рівень пізнавальної активності. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток дрібної моторики та мотивації до навчання. Як результат, у багатьох дітей з ПІР відзначається порушення писемного мовлення. Мета дослідження – визначити рівень сформованості передумов письма у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу