Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русецька, Ірина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T08:12:30Z | |
dc.date.available | 2022-03-17T08:12:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Русецька І. І. Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Ігорівна Русецька. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6030 | |
dc.description.abstract | Завдання сучасного педагога полягає у тому, щоб знаходити особистісні ресурси дитини та підтримувати її пізнавальний інтерес та навчальну мотивацію. Ще більш вагомого значення розвиток навчальної мотивації набуває у підлітків з інтелектуальними порушеннями, які мають своєрідні особливості мотиваційної сфери у цілому, та навчальних мотивів, зокрема. Успішна навчальна діяльність забезпечить у майбутньому таким учням змогу брати активну участь у соціальному та професійному житті. Тому мотиваційна сфера є важливою для формування соціальної поведінки. У дипломній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури, експериментально вивчено особливості та запропоновано рекомендації щодо розвитку навчальної мотивації підлітків з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 100 | uk_UA |