ElarK-PNU

Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русецька, Ірина Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-03-17T08:12:30Z
dc.date.available 2022-03-17T08:12:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Русецька І. І. Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Ігорівна Русецька. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6030
dc.description.abstract Завдання сучасного педагога полягає у тому, щоб знаходити особистісні ресурси дитини та підтримувати її пізнавальний інтерес та навчальну мотивацію. Ще більш вагомого значення розвиток навчальної мотивації набуває у підлітків з інтелектуальними порушеннями, які мають своєрідні особливості мотиваційної сфери у цілому, та навчальних мотивів, зокрема. Успішна навчальна діяльність забезпечить у майбутньому таким учням змогу брати активну участь у соціальному та професійному житті. Тому мотиваційна сфера є важливою для формування соціальної поведінки. У дипломній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури, експериментально вивчено особливості та запропоновано рекомендації щодо розвитку навчальної мотивації підлітків з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток мотивації до навчальної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 100 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу