Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голіней, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T11:32:58Z | |
dc.date.available | 2022-03-17T11:32:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Голіней Н. М. Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Н. М. Голіней. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 119 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6031 | |
dc.description.abstract | Лексико-граматичні порушення у комплексі з загальними порушеннями читання і письма є найбільш поширеними в дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку, що негативно позначається на розвитку їх навчальної діяльності. У зв’язку з цим посилюється інтерес педагогів до проблеми формування мовленнєвих навичок учнів як до соціалізованого чинника, а завдання підготовки дітей до спілкування в усній та письмовій формі висувається до розряду пріоритетних. Мета дослідження – розробити концептуальне, дидактичне та методичне забезпечення корекційних занять з підвищення лексико-граматичної компетентності в дітей молодшого шкільного віку із ЗПР. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 119 | uk_UA |