ElarK-PNU

Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голіней, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-03-17T11:32:58Z
dc.date.available 2022-03-17T11:32:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Голіней Н. М. Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Н. М. Голіней. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 119 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6031
dc.description.abstract Лексико-граматичні порушення у комплексі з загальними порушеннями читання і письма є найбільш поширеними в дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку, що негативно позначається на розвитку їх навчальної діяльності. У зв’язку з цим посилюється інтерес педагогів до проблеми формування мовленнєвих навичок учнів як до соціалізованого чинника, а завдання підготовки дітей до спілкування в усній та письмовій формі висувається до розряду пріоритетних. Мета дослідження – розробити концептуальне, дидактичне та методичне забезпечення корекційних занять з підвищення лексико-граматичної компетентності в дітей молодшого шкільного віку із ЗПР. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування лексико-граматичної компетентності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 119 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу