dc.contributor.author |
Гривул, Тетяна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-17T12:03:11Z |
|
dc.date.available |
2022-03-17T12:03:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гривул Т. П. Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Петрівна Гривул. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6032 |
|
dc.description.abstract |
Складна екологія, недостатній рівень медичного обслуговування, криза у соціально-економічній сфері призводять до того, що діти з порушеннями інтелекту, крім основних, мають супутні вади психофізичного розвитку. Особливі труднощі становить для них оволодіння мовленням, зокрема виразною звуковимовою, словниковим запасом, зв’язним мовленням. У зв’язку із цим одним із завдань комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям є корекція їхнього мовлення як основи формування інформаційної складової діяльності і соціальних зв’язків із довкіллям. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні педагогічних умов організації корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення у закладах спеціальної середньої освіти та в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |