Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гривул, Тетяна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T12:03:11Z | |
dc.date.available | 2022-03-17T12:03:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гривул Т. П. Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Петрівна Гривул. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6032 | |
dc.description.abstract | Складна екологія, недостатній рівень медичного обслуговування, криза у соціально-економічній сфері призводять до того, що діти з порушеннями інтелекту, крім основних, мають супутні вади психофізичного розвитку. Особливі труднощі становить для них оволодіння мовленням, зокрема виразною звуковимовою, словниковим запасом, зв’язним мовленням. У зв’язку із цим одним із завдань комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям є корекція їхнього мовлення як основи формування інформаційної складової діяльності і соціальних зв’язків із довкіллям. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні педагогічних умов організації корекційно-розвиткових занять з розвитку мовлення у закладах спеціальної середньої освіти та в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями на корекційно-розвиткових заняттях | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |