Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зіньзюк, Мар’яна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-18T09:06:40Z | |
dc.date.available | 2022-03-18T09:06:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Зіньзюк М. В. Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Василівна Зіньзюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6034 | |
dc.description.abstract | На сьогодні одним із найгостріших питань сучасної дошкільної педагогіки є сенсорне виховання та сенсорний розвиток, що полягає у сприйнятті та формуванні уявлень про ознаки предметів та явищ навколишньої дійсності. Особливого значення для психічного розвитку дитини, зокрема з інтелектуальними порушеннями, має сенсорне виховання, яке є необхідною умовою підвищення рівня розумового розвитку дітей, а дошкільний вік є найсприятливішим періодом для накопичення уявлень про світ, що оточує. Мета дослідження – з’ясувати сутність, вікові закономірності та особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |