ElarK-PNU

Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зіньзюк, Мар’яна Василівна
dc.date.accessioned 2022-03-18T09:06:40Z
dc.date.available 2022-03-18T09:06:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Зіньзюк М. В. Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Василівна Зіньзюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6034
dc.description.abstract На сьогодні одним із найгостріших питань сучасної дошкільної педагогіки є сенсорне виховання та сенсорний розвиток, що полягає у сприйнятті та формуванні уявлень про ознаки предметів та явищ навколишньої дійсності. Особливого значення для психічного розвитку дитини, зокрема з інтелектуальними порушеннями, має сенсорне виховання, яке є необхідною умовою підвищення рівня розумового розвитку дітей, а дошкільний вік є найсприятливішим періодом для накопичення уявлень про світ, що оточує. Мета дослідження – з’ясувати сутність, вікові закономірності та особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу