Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кара, Іванна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-18T09:58:02Z | |
dc.date.available | 2022-03-18T09:58:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кара І. І. Розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Іванна Ігорівна Кара. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6035 | |
dc.description.abstract | Наразі є важливим розв’язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована корекція сенсорної діяльності такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета роботи – дослідити розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 102 | uk_UA |