ElarK-PNU

Розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кара, Іванна Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-03-18T09:58:02Z
dc.date.available 2022-03-18T09:58:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кара І. І. Розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Іванна Ігорівна Кара. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6035
dc.description.abstract Наразі є важливим розв’язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована корекція сенсорної діяльності такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета роботи – дослідити розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток сенсорної діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу