dc.contributor.author |
Кінащук, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-22T06:52:07Z |
|
dc.date.available |
2022-03-22T06:52:07Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кінащук Н. М. Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Миколаївна Кінащук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 117 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6036 |
|
dc.description.abstract |
Для корекції порушень розвитку у дітей з інтелектуальними порушеннями педагоги використовують спеціальні методи та прийоми навчання і виховання. Проте значущим є використання й інноваційних технологій, однією з яких є артпедагогіка. Артпедагогіка дозволяє ненав’язливо, спостерігаючи за дитиною в процесі творчості, пізнати її життєві цінності й особистісні інтереси, зрозуміти індивідуальність, відчути настрій. У творчій діяльності гармонійно поєднується виховний, розвивальний, діагностичний і корекційний процеси, створюючи підґрунтя для формування довірливих емоційних стосунків з дитиною, ефективної соціальної взаємодії та якісного корекційного впливу. Мета дослідження – визначити особливості використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
117 |
uk_UA |