ElarK-PNU

Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кінащук, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-03-22T06:52:07Z
dc.date.available 2022-03-22T06:52:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кінащук Н. М. Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Миколаївна Кінащук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 117 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6036
dc.description.abstract Для корекції порушень розвитку у дітей з інтелектуальними порушеннями педагоги використовують спеціальні методи та прийоми навчання і виховання. Проте значущим є використання й інноваційних технологій, однією з яких є артпедагогіка. Артпедагогіка дозволяє ненав’язливо, спостерігаючи за дитиною в процесі творчості, пізнати її життєві цінності й особистісні інтереси, зрозуміти індивідуальність, відчути настрій. У творчій діяльності гармонійно поєднується виховний, розвивальний, діагностичний і корекційний процеси, створюючи підґрунтя для формування довірливих емоційних стосунків з дитиною, ефективної соціальної взаємодії та якісного корекційного впливу. Мета дослідження – визначити особливості використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 117 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу