Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кінащук, Надія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T06:52:07Z | |
dc.date.available | 2022-03-22T06:52:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кінащук Н. М. Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Миколаївна Кінащук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 117 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6036 | |
dc.description.abstract | Для корекції порушень розвитку у дітей з інтелектуальними порушеннями педагоги використовують спеціальні методи та прийоми навчання і виховання. Проте значущим є використання й інноваційних технологій, однією з яких є артпедагогіка. Артпедагогіка дозволяє ненав’язливо, спостерігаючи за дитиною в процесі творчості, пізнати її життєві цінності й особистісні інтереси, зрозуміти індивідуальність, відчути настрій. У творчій діяльності гармонійно поєднується виховний, розвивальний, діагностичний і корекційний процеси, створюючи підґрунтя для формування довірливих емоційних стосунків з дитиною, ефективної соціальної взаємодії та якісного корекційного впливу. Мета дослідження – визначити особливості використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Використання засобів артпедагогіки у корекції розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 117 | uk_UA |