ElarK-PNU

Динаміка особистісного розвитку школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Королівська, Анастасія Олегівна
dc.date.accessioned 2022-03-22T07:05:37Z
dc.date.available 2022-03-22T07:05:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Королівська А. О. Динаміка особистісного розвитку школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Олегівна Королівська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6037
dc.description.abstract Розвиток здатності до свідомої поведінки, зорієнтованої на соціальні норми, набуває великого значення у процесі соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями. Підлітки з інтелектуальними порушеннями, які нездатні протистояти негативним впливам безпосереднього бажання, неспроможні передбачити наслідки власних вчинків, легко потрапляють до угруповань асоціальної спрямованості, де їх схиляють до протиправних дій та адиктивної поведінки. Тому на часі актуальною є проблема дослідження особливостей особистісного розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями і врахування цих особливостей у виховному процесі. Мета роботи ‒ дослідити динаміку особистісного розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Динаміка особистісного розвитку школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу