ElarK-PNU

Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Марія Денисівна
dc.date.accessioned 2022-03-23T09:17:00Z
dc.date.available 2022-03-23T09:17:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кушнір М. Д. Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Денисівна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6038
dc.description.abstract Інклюзія сприяє розвитку гуманістичного суспільства та створює умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами спільно з дітьми з типовим розвитком, що максимально сприяє їхній ефективній соціалізації. Для забезпечення якісного навчання дітей з особливими освітніми потребами необхідним є формування у них мотивації та бажання навчатись та розвиватись. З цією метою слід здійснювати стимулюючий вплив на дітей, що особливо актуально у роботі з учнями з порушеннями пізнавальної діяльності, які характеризуються недорозвитком пізнавальної активності та мотивації. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати педагогічні умови стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу