Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кушнір, Марія Денисівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-23T09:17:00Z | |
dc.date.available | 2022-03-23T09:17:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кушнір М. Д. Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Денисівна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6038 | |
dc.description.abstract | Інклюзія сприяє розвитку гуманістичного суспільства та створює умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами спільно з дітьми з типовим розвитком, що максимально сприяє їхній ефективній соціалізації. Для забезпечення якісного навчання дітей з особливими освітніми потребами необхідним є формування у них мотивації та бажання навчатись та розвиватись. З цією метою слід здійснювати стимулюючий вплив на дітей, що особливо актуально у роботі з учнями з порушеннями пізнавальної діяльності, які характеризуються недорозвитком пізнавальної активності та мотивації. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати педагогічні умови стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |