Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нестерович, Христина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-23T09:21:55Z | |
dc.date.available | 2022-03-23T09:21:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Нестерович Х. О. Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Олегівна Нестерович. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 125 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6039 | |
dc.description.abstract | Актуальною проблемою розвитку сучасної системи освіти є інклюзивна освіта, яка передбачає спільне навчання дітей із різними психофізичними порушеннями та їх однолітками з типовим розвитком. Інклюзивне освітнє середовище визначається як спеціальне середовище, спрямоване на забезпечення сприятливих умов для навчання і всебічного розвитку учнів з різним рівнем здоров’я та освітніми потребами. Створення цих сприятливих умов забезпечує командна робота фахівців психолого-педагогічного та соціального супроводу (психологи, педагоги, соціальні працівники). Мета дослідження – проаналізувати особливості соціально-психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 125 | uk_UA |