ElarK-PNU

Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерович, Христина Олегівна
dc.date.accessioned 2022-03-23T09:21:55Z
dc.date.available 2022-03-23T09:21:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Нестерович Х. О. Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Олегівна Нестерович. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 125 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6039
dc.description.abstract Актуальною проблемою розвитку сучасної системи освіти є інклюзивна освіта, яка передбачає спільне навчання дітей із різними психофізичними порушеннями та їх однолітками з типовим розвитком. Інклюзивне освітнє середовище визначається як спеціальне середовище, спрямоване на забезпечення сприятливих умов для навчання і всебічного розвитку учнів з різним рівнем здоров’я та освітніми потребами. Створення цих сприятливих умов забезпечує командна робота фахівців психолого-педагогічного та соціального супроводу (психологи, педагоги, соціальні працівники). Мета дослідження – проаналізувати особливості соціально-психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Соціально-психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 125 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу