ElarK-PNU

Формування складової структури слова у дітей дошкільного віку з ЗПР

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онишко, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-03-23T09:27:38Z
dc.date.available 2022-03-23T09:27:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Онишко Л. В. Формування складової структури слова у дітей дошкільного віку з ЗПР: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Вікторівна Онишко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 125 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6040
dc.description.abstract Більшість дослідників вказує на наявність мовленнєвих порушень у дітей з ЗПР. Порушення мовлення у даної категорії дітей часто виражаються у недоліках складової структури слова. Це призводить до необхідності вивчення ефективних методик корекції порушень мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з ЗПР в умовах закладів дошкільної освіти. У дітей з порушеннями складової структури слова може змінюватися порядок складів, зменшуватися їх кількість, проявляються викривлення, заміщення, помилки у відтворенні збігу приголосних. Мета дослідження – вивчити особливості формування складової структури слова у дітей дошкільного віку з ЗПР. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування складової структури слова у дітей дошкільного віку з ЗПР uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 125 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу