Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ростун, Марина Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-23T09:33:24Z | |
dc.date.available | 2022-03-23T09:33:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ростун М. Ю. Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Юріївна Ростун. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6041 | |
dc.description.abstract | Важливою умовою ефективності професійної діяльності педагогів є позитивний психоемоційний стан, від якого залежить ставлення людини до своєї праці, мотивація до неї, взаємини з учнями, колегами й батьками тощо. Особливої актуальності ця проблема набуває у корекційних педагогів, оскільки їх професія належить до професій з підвищеною нервово-психічною напруженістю, що негативно впливає не тільки на емоційний стан фахівців, а й на стан їхнього здоров'я загалом. Тривале накопичення стресових станів з часом призводить до виникнення синдрому професійного вигорання, що негативно позначається на продуктивності педагогічної діяльності та є передумовою виникнення професійних деформацій особистості. Мета дослідження – визначити рівень та особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів, які працюють в різних типах закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |