ElarK-PNU

Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ростун, Марина Юріївна
dc.date.accessioned 2022-03-23T09:33:24Z
dc.date.available 2022-03-23T09:33:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ростун М. Ю. Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Юріївна Ростун. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6041
dc.description.abstract Важливою умовою ефективності професійної діяльності педагогів є позитивний психоемоційний стан, від якого залежить ставлення людини до своєї праці, мотивація до неї, взаємини з учнями, колегами й батьками тощо. Особливої актуальності ця проблема набуває у корекційних педагогів, оскільки їх професія належить до професій з підвищеною нервово-психічною напруженістю, що негативно впливає не тільки на емоційний стан фахівців, а й на стан їхнього здоров'я загалом. Тривале накопичення стресових станів з часом призводить до виникнення синдрому професійного вигорання, що негативно позначається на продуктивності педагогічної діяльності та є передумовою виникнення професійних деформацій особистості. Мета дослідження – визначити рівень та особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів, які працюють в різних типах закладів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості синдрому професійного вигорання у корекційних педагогів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу