ElarK-PNU

Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сільмаха, Юлія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-03-23T09:49:27Z
dc.date.available 2022-03-23T09:49:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сільмаха Ю. А. Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Анатоліївна Сільмаха. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6042
dc.description.abstract Значних успіхів у навчанні, вихованні, корекційно-розвитковій роботі і соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. Адже саме сім’я є первинним соціальним середовищем дитини, під впливом якого формуються знання дитини про оточуючий світ, і саме завдяки участі батьків в процесі розвитку дитини забезпечується ефективність навчання, виховання і корекційно-розвиткової роботи. Тому співпраця батьків з фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу є вагомою умовою ефективності інклюзивного навчання. Мета дослідження – визначити особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу