ElarK-PNU

Особливості адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до дошкільного закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тощук, Марія Іванівна
dc.date.accessioned 2022-03-24T08:05:18Z
dc.date.available 2022-03-24T08:05:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Тощук М. І. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до дошкільного закладу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. І. Тощук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6044
dc.description.abstract Вивчення особливостей адаптації дітей з синдромом Дауна у дошкільному віці зумовлена, перш за все, потребами педагогічної та психологічної практики. Діти з синдромом Дауна зазнають значних труднощів під час адаптації до умов навчального закладу, зокрема у дошкільному віці. Це перешкоджає процесу їхньої соціалізації, штучно ізолює таких дітей, утруднює розкриття внутрішнього потенціалу. Правильна і безперервна робота з набуття дітьми з синдромом Дауна соціального досвіду в подальшому буде сприяти їх соціалізації та інтеграції в звичайне середовище однолітків. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до закладу дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до дошкільного закладу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу