Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тощук, Марія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T08:05:18Z | |
dc.date.available | 2022-03-24T08:05:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Тощук М. І. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до дошкільного закладу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. І. Тощук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6044 | |
dc.description.abstract | Вивчення особливостей адаптації дітей з синдромом Дауна у дошкільному віці зумовлена, перш за все, потребами педагогічної та психологічної практики. Діти з синдромом Дауна зазнають значних труднощів під час адаптації до умов навчального закладу, зокрема у дошкільному віці. Це перешкоджає процесу їхньої соціалізації, штучно ізолює таких дітей, утруднює розкриття внутрішнього потенціалу. Правильна і безперервна робота з набуття дітьми з синдромом Дауна соціального досвіду в подальшому буде сприяти їх соціалізації та інтеграції в звичайне середовище однолітків. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості адаптації дітей дошкільного віку з синдромом Дауна до дошкільного закладу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |