Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чабелець, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T08:42:21Z | |
dc.date.available | 2022-03-24T08:42:21Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Чабелець С. В. Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Василівна Чабелець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6045 | |
dc.description.abstract | Увага відображається у всій пізнавальній діяльності, що актуалізує необхідність її розвитку у дітей. Особливо актуальним це є у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, зважаючи на особливості їхнього психічного розвитку. Системне порушення пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями виявляється у своєрідності розвитку всіх пізнавальних процесів. Не є винятком й увага, яка характеризується значним недорозвитком у цієї категорії дітей, що обумовлює труднощі у навчанні, вихованні та розвитку їхньої особистості. Сприяння розвитку уваги є необхідним для успішності навчальної та корекційно-розвиткової роботи. Мета дослідження – розробити педагогічні умови розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |