ElarK-PNU

Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чабелець, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2022-03-24T08:42:21Z
dc.date.available 2022-03-24T08:42:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чабелець С. В. Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Василівна Чабелець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6045
dc.description.abstract Увага відображається у всій пізнавальній діяльності, що актуалізує необхідність її розвитку у дітей. Особливо актуальним це є у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, зважаючи на особливості їхнього психічного розвитку. Системне порушення пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями виявляється у своєрідності розвитку всіх пізнавальних процесів. Не є винятком й увага, яка характеризується значним недорозвитком у цієї категорії дітей, що обумовлює труднощі у навчанні, вихованні та розвитку їхньої особистості. Сприяння розвитку уваги є необхідним для успішності навчальної та корекційно-розвиткової роботи. Мета дослідження – розробити педагогічні умови розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу