ElarK-PNU

Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черневич, Дарина Олегівна
dc.date.accessioned 2022-03-24T09:39:30Z
dc.date.available 2022-03-24T09:39:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Черневич Д. О. Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарина Олегівна Черневич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6046
dc.description.abstract Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей із затримкою психічного розвитку характеризують такими якостями: відставання в оволодінні мовленням; бідність лексичного запасу; недостатня сформованість граматичної будови; низький рівень орієнтування у звуковій структурі мовлення та будові слова тощо. Всі ці порушення мовлення є наслідком недостатньо сформованої пізнавальної діяльності та незрілістю емоційно-вольової сфери. Діти із ЗПР потребують розвитку комунікативних вмінь, оскільки у молодшому шкільному віці одним із основних напрямів формування особистості дитини є залучення до активної мовленнєвої діяльності. Мета дослідження ‒ визначити умови формування комунікативних вмінь у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР у системі корекційної роботи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу