dc.contributor.author |
Ванько, Наталія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-24T14:04:42Z |
|
dc.date.available |
2022-03-24T14:04:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ванько Н. А. Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Андріївна Ванько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6047 |
|
dc.description.abstract |
Проблема раннього розвитку дітей залишається найбільш актуальною і потребує новітніх підходів до її розв’язання, особливо це стосується дітей, які мають різні порушення у психічному та фізичному розвитку. Інклюзивно-ресурсні центри є основними інстанціями, які мають надавати допомогу дітям раннього віку в Україні. В умовах інклюзивно-ресурсних центрів батьки можуть отримати комплексну оцінку розвитку дитини та подальший висновок щодо організації інклюзивного навчання чи отримання корекційно-розвиткових послуг. Мета дослідження – визначення особливостей корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |