Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ванько, Наталія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T14:04:42Z | |
dc.date.available | 2022-03-24T14:04:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ванько Н. А. Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Андріївна Ванько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6047 | |
dc.description.abstract | Проблема раннього розвитку дітей залишається найбільш актуальною і потребує новітніх підходів до її розв’язання, особливо це стосується дітей, які мають різні порушення у психічному та фізичному розвитку. Інклюзивно-ресурсні центри є основними інстанціями, які мають надавати допомогу дітям раннього віку в Україні. В умовах інклюзивно-ресурсних центрів батьки можуть отримати комплексну оцінку розвитку дитини та подальший висновок щодо організації інклюзивного навчання чи отримання корекційно-розвиткових послуг. Мета дослідження – визначення особливостей корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості корекційної допомоги дітям раннього віку з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |