Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Комар, Вікторія Всеволодівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-28T11:07:56Z | |
dc.date.available | 2022-03-28T11:07:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Комар В. В. Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Всеволодівна Комар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6059 | |
dc.description.abstract | Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним недорозвитком пізнавальної діяльності, що виявляється у специфічних порушеннях пізнавальних процесів, зокрема й пам’яті. Це ускладнює процес навчання, ефективність якого значною мірою залежить від рівня сформованості процесів пам’яті, оскільки для подальшого використання навчального матеріалу учні мають його осмислити та запам’ятати. Тому вивчення особливостей розвитку пам’яті у дітей з інтелектуальними порушеннями є необхідним для вибору ефективних методів та прийомів здійснення навчально-корекційної роботи. Мета дослідження – визначити особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 87 | uk_UA |