ElarK-PNU

Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комар, Вікторія Всеволодівна
dc.date.accessioned 2022-03-28T11:07:56Z
dc.date.available 2022-03-28T11:07:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Комар В. В. Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Всеволодівна Комар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6059
dc.description.abstract Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним недорозвитком пізнавальної діяльності, що виявляється у специфічних порушеннях пізнавальних процесів, зокрема й пам’яті. Це ускладнює процес навчання, ефективність якого значною мірою залежить від рівня сформованості процесів пам’яті, оскільки для подальшого використання навчального матеріалу учні мають його осмислити та запам’ятати. Тому вивчення особливостей розвитку пам’яті у дітей з інтелектуальними порушеннями є необхідним для вибору ефективних методів та прийомів здійснення навчально-корекційної роботи. Мета дослідження – визначити особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості розвитку пам’яті у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу