ElarK-PNU

Корекція розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маринчук, Віра Іллівна
dc.date.accessioned 2022-03-29T08:51:41Z
dc.date.available 2022-03-29T08:51:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Маринчук В. І. Корекція розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віра Іллівна Маринчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6068
dc.description.abstract Стійка увага відіграє важливу роль в пізнанні дитиною навколишнього світу. У дошкільному віці діти уперше починають керувати своєю увагою, свідомо спрямовувати її на предмети і явища, в цьому випадку організуючий початок належить мові. Багато труднощів, пов’язаних з низьким рівнем розвитку уваги, заявляють про себе вже в період дошкільного дитинства. Мета дослідження полягає у теоретичному та експериментальному вивченні особливостей розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку із порушенням зору, розробці й впровадженні програми корекційно-розвиткових занять для розвитку уваги старших дошкільників із порушенням зору. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Корекція розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу