ElarK-PNU

Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринюк, Віталіна Віталіївна
dc.date.accessioned 2022-03-29T10:04:55Z
dc.date.available 2022-03-29T10:04:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гринюк В. В. Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Віталіївна Гринюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6069
dc.description.abstract Узагальнюючи відомості про концептуальні та методологічні засади інклюзивної освіти, визнаючи усі переваги, варто відзначити, що на шляху її ефективного запровадження існує багато перешкод, до яких, поза всяким сумнівом, належить недостатня, а подекуди й взагалі відсутня інклюзивна компетентність педагогів закладів загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами та до їхнього включення у колектив однолітків з типовим розвитком. У педагогів інклюзивного закладу мають бути сформованими моральні й професійні установки в галузі інклюзивної освіти, психологічна готовність до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета роботи – розробити методичне забезпечення формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу