dc.contributor.author |
Боросюк, Інна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-29T12:30:58Z |
|
dc.date.available |
2022-03-29T12:30:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Боросюк І. В. Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Василівна Боросюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6073 |
|
dc.description.abstract |
Велику категорію дітей з порушеннями розвитку у закладах загальної середньої освіти складають діти з порушеннями мовлення різного ступеня і ґенезу. Мовлення є не лише найважливішим засобом спілкування людей, а й могутнім засобом оволодіння знаннями. Цілком зрозуміло, що без нього діти не можуть здобути міцних і ґрунтовних знань з основних наук, гармонійно розвиватися. Від рівня мовленнєвого розвитку учнів залежить і успішність їхнього навчання у школі. Метою роботи є виявлення впливу порушень мовлення на успішність молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
77 |
uk_UA |