ElarK-PNU

Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боросюк, Інна Василівна
dc.date.accessioned 2022-03-29T12:30:58Z
dc.date.available 2022-03-29T12:30:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Боросюк І. В. Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Василівна Боросюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6073
dc.description.abstract Велику категорію дітей з порушеннями розвитку у закладах загальної середньої освіти складають діти з порушеннями мовлення різного ступеня і ґенезу. Мовлення є не лише найважливішим засобом спілкування людей, а й могутнім засобом оволодіння знаннями. Цілком зрозуміло, що без нього діти не можуть здобути міцних і ґрунтовних знань з основних наук, гармонійно розвиватися. Від рівня мовленнєвого розвитку учнів залежить і успішність їхнього навчання у школі. Метою роботи є виявлення впливу порушень мовлення на успішність молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу