Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боросюк, Інна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T12:30:58Z | |
dc.date.available | 2022-03-29T12:30:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Боросюк І. В. Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Василівна Боросюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6073 | |
dc.description.abstract | Велику категорію дітей з порушеннями розвитку у закладах загальної середньої освіти складають діти з порушеннями мовлення різного ступеня і ґенезу. Мовлення є не лише найважливішим засобом спілкування людей, а й могутнім засобом оволодіння знаннями. Цілком зрозуміло, що без нього діти не можуть здобути міцних і ґрунтовних знань з основних наук, гармонійно розвиватися. Від рівня мовленнєвого розвитку учнів залежить і успішність їхнього навчання у школі. Метою роботи є виявлення впливу порушень мовлення на успішність молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Вплив порушень мовлення на успішність навчання молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |