Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бактідан, Ірина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-30T10:02:12Z | |
dc.date.available | 2022-03-30T10:02:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бактідан І. П. Формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей із аутизмом: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Петрівна Бактідан. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6077 | |
dc.description.abstract | Формування санітарно-гігієнічних навичок, як і самостійності, у дітей з аутизмом вкрай ускладнене, хоча і необхідне. У зв’язку з порушеннями комунікативної сфери у дітей практично не утворюються спонтанні спроби наслідування дорослих, як і інтерес до їх діяльності. Так, досить пізно і з великими труднощами складаються елементарні навички повсякденного життя, набуті вміння мізерно використовуються у інших умовах, у кращому разі їх перенесення супроводжується постійним заохоченням з боку дорослого. Дитина виявляє нездатність самостійно користуватися наявними знаннями і вміннями. Робота з розвитку санітарно-гігієнічних навичок надзвичайно важлива також для допомоги сім’ї, яка виховує дитину з аутизмом. Мета дослідження – виявлення стану сформованості та розробка і апробація методів і умов соціально-педагогічної роботи з формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з аутизмом дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей із аутизмом | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |