ElarK-PNU

Формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей із аутизмом

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бактідан, Ірина Петрівна
dc.date.accessioned 2022-03-30T10:02:12Z
dc.date.available 2022-03-30T10:02:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бактідан І. П. Формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей із аутизмом: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Петрівна Бактідан. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6077
dc.description.abstract Формування санітарно-гігієнічних навичок, як і самостійності, у дітей з аутизмом вкрай ускладнене, хоча і необхідне. У зв’язку з порушеннями комунікативної сфери у дітей практично не утворюються спонтанні спроби наслідування дорослих, як і інтерес до їх діяльності. Так, досить пізно і з великими труднощами складаються елементарні навички повсякденного життя, набуті вміння мізерно використовуються у інших умовах, у кращому разі їх перенесення супроводжується постійним заохоченням з боку дорослого. Дитина виявляє нездатність самостійно користуватися наявними знаннями і вміннями. Робота з розвитку санітарно-гігієнічних навичок надзвичайно важлива також для допомоги сім’ї, яка виховує дитину з аутизмом. Мета дослідження – виявлення стану сформованості та розробка і апробація методів і умов соціально-педагогічної роботи з формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з аутизмом дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей із аутизмом uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу