ElarK-PNU

Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-03-30T10:48:38Z
dc.date.available 2022-03-30T10:48:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Приходько І. В. Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Приходько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6078
dc.description.abstract Батьки дитини з особливими освітніми потребами – активні учасники освітнього процесу. Тому із початком навчання дитини в інклюзивній школі вони є важливою частиною команди психолого-педагогічного супроводу та мають право брати участь в ухваленні рішень, що впливають на її розвиток. Для досягнення якнайкращого результату надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між членами цієї команди. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей співпраці корекційних педагогів з батьками дітей з особливими освітніми потребами, розробити семінар-тренінг ефективної співпраці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу