dc.contributor.author |
Корчинська, Марія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-30T13:51:01Z |
|
dc.date.available |
2022-03-30T13:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Корчинська М. А. Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Андріївна Корчинська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6080 |
|
dc.description.abstract |
У дитячій психології проблема спілкування дитини з іншими людьми розглядається як найбільш значуща, бо саме в дитячому віці розвиваються основні феномени соціальної поведінки, в тому числі і в умовах спілкування дитини з іншими людьми. У осіб з порушеннями зору виникають специфічні особливості діяльності, спілкування і психофізичного розвитку. Найбільш помітною особливістю спілкування дітей зі зниженням зору є труднощі формування немовних засобів спілкування, що корениться в нечіткому образі сприйняття людини. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження впливу порушень зору на розвиток комунікативної сфери дошкільників, розробити програму формування комунікативних навичок у слабозорих дошкільників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |