ElarK-PNU

Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корчинська, Марія Андріївна
dc.date.accessioned 2022-03-30T13:51:01Z
dc.date.available 2022-03-30T13:51:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Корчинська М. А. Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Андріївна Корчинська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6080
dc.description.abstract У дитячій психології проблема спілкування дитини з іншими людьми розглядається як найбільш значуща, бо саме в дитячому віці розвиваються основні феномени соціальної поведінки, в тому числі і в умовах спілкування дитини з іншими людьми. У осіб з порушеннями зору виникають специфічні особливості діяльності, спілкування і психофізичного розвитку. Найбільш помітною особливістю спілкування дітей зі зниженням зору є труднощі формування немовних засобів спілкування, що корениться в нечіткому образі сприйняття людини. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження впливу порушень зору на розвиток комунікативної сфери дошкільників, розробити програму формування комунікативних навичок у слабозорих дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу