Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корчинська, Марія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-30T13:51:01Z | |
dc.date.available | 2022-03-30T13:51:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Корчинська М. А. Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Андріївна Корчинська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6080 | |
dc.description.abstract | У дитячій психології проблема спілкування дитини з іншими людьми розглядається як найбільш значуща, бо саме в дитячому віці розвиваються основні феномени соціальної поведінки, в тому числі і в умовах спілкування дитини з іншими людьми. У осіб з порушеннями зору виникають специфічні особливості діяльності, спілкування і психофізичного розвитку. Найбільш помітною особливістю спілкування дітей зі зниженням зору є труднощі формування немовних засобів спілкування, що корениться в нечіткому образі сприйняття людини. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження впливу порушень зору на розвиток комунікативної сфери дошкільників, розробити програму формування комунікативних навичок у слабозорих дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування навичок комунікації у слабозорих дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |