ElarK-PNU

Психологічна готовність дітей дошкільного віку до міжособистісних стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корпош, Наталія Золтанівна
dc.date.accessioned 2022-03-31T07:52:26Z
dc.date.available 2022-03-31T07:52:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Корпош Н. З. Психологічна готовність дітей дошкільного віку до міжособистісних стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Золтанівна Корпош. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6082
dc.description.abstract Спілкування ‒ з однолітками це необхідна умова гармонійного психічного розвитку дитини, що відіграє важливу роль у житті дошкільника. Воно є умовою формування громадських якостей особистості дитини, проявом і початком розвитку колективних взаємин дітей. Проблема формування в дитини дружніх взаємостосунків з оточуючими дітьми, взаємоповаги, взаємодопомоги актуальна сьогодні, особливо коли мова йде про взаємодію з дітьми з особливими освітніми потребами. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження психологічної готовності дітей дошкільного віку до міжособистісних стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Психологічна готовність дітей дошкільного віку до міжособистісних стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 93 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу