ElarK-PNU

Особливості мислення при розладах спектру аутизму у шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнірик, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2022-03-31T08:32:27Z
dc.date.available 2022-03-31T08:32:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кушнірик Н. В. Особливості мислення при розладах спектру аутизму у шкільному віці: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Василівна Кушнірик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6083
dc.description.abstract Проблема навчання та розвитку дітей з розладами спектру аутизму звучить надзвичайно гостро, що обумовлено низкою причин: недосконалістю системи ранньої корекційної допомоги як першої ланки освітнього процесу; частою неузгодженістю і хаотичністю корекційно-розвивальних заходів, які застосовують до дитини з розладом аутичного спектру; браком централізованої і відповідної підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю, здатних усвідомлено й ефективно здійснювати освітню діяльність тощо. Мета роботи – дослідити особливості розвитку мислення школярів з розладами спектру аутизму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості мислення при розладах спектру аутизму у шкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу