ElarK-PNU

Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попадинець, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2022-03-31T10:42:18Z
dc.date.available 2022-03-31T10:42:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Попадинець Н. Ю. Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Юріївна Попадинець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6084
dc.description.abstract Одним із основних завдань освітнього процесу в Україні є діагностика та забезпечення соціально-психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом створення закладів освіти інклюзивного типу. Проблема визначення соціально-психологічної адаптації навчання дитини з особливими потребами в умовах закладу інклюзивної освіти є актуальною, адже початок навчання у школі є переломним моментом в житті як дитини з типовим розвитком, так і тієї, що має особливі потреби. Мета роботи – дослідити соціально-психологічну адаптацію дітей молодшого шкільного віку з ООП до інклюзивного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу