ElarK-PNU

Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Огар, Оксана
dc.date.accessioned 2022-04-01T07:55:28Z
dc.date.available 2022-04-01T07:55:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Огар О. І. Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Огар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6087
dc.description.abstract Модернізація системи спеціальної освіти вимагає особливої уваги до формування в учнів базових передумов навчальної діяльності, однією з яких виступає мовлення. Одним із його компонентів, який відповідає за формування рецептивних і продуктивних граматичних навичок, є граматична складова мовлення. З лінгвістичної точки зору, це багаторівневе утворення, яке включає низку мовознавчих розділів таких як фонетика, морфологія, синтаксис, просторовий праксис. Засвоєння їх змістових характеристик є важливим компонентом повноцінного мовленнєвого розвитку дітей із особливими освітніми потребами. Мета дослідження ‒ визначити особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу