Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Огар, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T07:55:28Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T07:55:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Огар О. І. Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Огар. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6087 | |
dc.description.abstract | Модернізація системи спеціальної освіти вимагає особливої уваги до формування в учнів базових передумов навчальної діяльності, однією з яких виступає мовлення. Одним із його компонентів, який відповідає за формування рецептивних і продуктивних граматичних навичок, є граматична складова мовлення. З лінгвістичної точки зору, це багаторівневе утворення, яке включає низку мовознавчих розділів таких як фонетика, морфологія, синтаксис, просторовий праксис. Засвоєння їх змістових характеристик є важливим компонентом повноцінного мовленнєвого розвитку дітей із особливими освітніми потребами. Мета дослідження ‒ визначити особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування граматичних категорій у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 96 | uk_UA |