Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гнезділова, Ольга Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T11:32:43Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T11:32:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гнезділова О. Г. Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Григорівна Гнезділова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6089 | |
dc.description.abstract | Проблема включення дітей з розладами спектру аутизму в освітній простір закладів загальної середньої освіти є досить актуальною, зважаючи на значне збільшення кількості таких дітей. Інклюзія покликана вирішити це завдання шляхом створення відповідних умов для навчання дітей з різними особливими освітніми потребами. З метою забезпечення ефективності інклюзивного навчання слід визначити актуальні проблеми, які потребують першочергового вирішення та сприятимуть успішній адаптації дітей з РСА в закладі освіти. Мета дослідження – розробити методичні рекомендації щодо реалізації індивідуального підходу до учнів з РСА в умовах інклюзивного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |