ElarK-PNU

Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнезділова, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2022-04-01T11:32:43Z
dc.date.available 2022-04-01T11:32:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гнезділова О. Г. Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Григорівна Гнезділова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6089
dc.description.abstract Проблема включення дітей з розладами спектру аутизму в освітній простір закладів загальної середньої освіти є досить актуальною, зважаючи на значне збільшення кількості таких дітей. Інклюзія покликана вирішити це завдання шляхом створення відповідних умов для навчання дітей з різними особливими освітніми потребами. З метою забезпечення ефективності інклюзивного навчання слід визначити актуальні проблеми, які потребують першочергового вирішення та сприятимуть успішній адаптації дітей з РСА в закладі освіти. Мета дослідження – розробити методичні рекомендації щодо реалізації індивідуального підходу до учнів з РСА в умовах інклюзивного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості індивідуального підходу до учнів з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу