Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марченко, Ольга Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T07:05:45Z | |
dc.date.available | 2022-04-04T07:05:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Марченко О. А. Екологічне виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Анатоліївна Марченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6090 | |
dc.description.abstract | У молодшому шкільному віці відбувається становлення бережливого ставлення до природи, а сформовані у цей період соціальні почуття і ставлення стають цінностями, які скеровують поведінку людей, визначають їх світогляд, вчинки протягом життя. Закладені у дітей основи екологічної культури впливають на їхнє ставлення до природи й у дорослому віці, проявляються у діях та вчинках, спрямованих на збереження та відтворення природи, гармонійну взаємодію з нею. Мета дослідження ‒ розробити програму екологічного виховання для молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Екологічне виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |