ElarK-PNU

Формування навичок самообслуговування у дошкільників з РСА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Палагнюк, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-04-04T07:14:44Z
dc.date.available 2022-04-04T07:14:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Палагнюк Т. А. Формування навичок самообслуговування у дошкільників з РСА: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Анатоліївна Палагнюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6091
dc.description.abstract Відомо, що діти з розладами аутичного спектру є непристосованими до повсякденного життя. Особлива соціальна та побутова обмеженість проявляється у них на ранніх етапах становлення в період дошкільного дитинства. З великими труднощами формуються елементарні навички повсякденного життя, набуті вміння практично не використовуються в нових умовах, в кращому випадку їх перенесення супроводжується постійним спонуканням з боку дорослого. Дитина проявляє нездатність самостійно користуватися соціально-побутовими знаннями і вміннями. Мета роботи полягає у дослідженні особливостей сформованості навичок самообслуговування у дошкільників з РСА та розробленні програми їх педагогічної корекції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування навичок самообслуговування у дошкільників з РСА uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 110 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу