ElarK-PNU

Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мостова, Марія Русланівна
dc.date.accessioned 2022-05-09T08:56:41Z
dc.date.available 2022-05-09T08:56:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мостова М. Р. Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Русланівна Мостова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6230
dc.description.abstract Чисельність дітей зі складними порушеннями у розвитку в Україні, як і в усьому світі та країнах ближнього зарубіжжя, із кожним роком зростає. Одним із аспектів соціальної реабілітації дітей є встановлення сприятливих взаємин у процесі спілкування та гри, де критерієм відновлення психічних функцій є самореалізація особистості в соціальній дійсності та грі. Одним із методів надання корекційної допомоги у розвитку дітей є використання гри як провідного виду діяльності у дошкільному віці. Мета роботи передбачає вивчення особливостей розвитку ігрової діяльності у дітей з різними мовленнєвими порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу