Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мостова, Марія Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-09T08:56:41Z | |
dc.date.available | 2022-05-09T08:56:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мостова М. Р. Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Русланівна Мостова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6230 | |
dc.description.abstract | Чисельність дітей зі складними порушеннями у розвитку в Україні, як і в усьому світі та країнах ближнього зарубіжжя, із кожним роком зростає. Одним із аспектів соціальної реабілітації дітей є встановлення сприятливих взаємин у процесі спілкування та гри, де критерієм відновлення психічних функцій є самореалізація особистості в соціальній дійсності та грі. Одним із методів надання корекційної допомоги у розвитку дітей є використання гри як провідного виду діяльності у дошкільному віці. Мета роботи передбачає вивчення особливостей розвитку ігрової діяльності у дітей з різними мовленнєвими порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку ігрової діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |