ElarK-PNU

Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Столярчук, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-05-09T09:39:33Z
dc.date.available 2022-05-09T09:39:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Столярчук К. В. Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Володимирівна Столярчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6231
dc.description.abstract На сучасному етапі подолання шкільної неуспішності у молодших школярів є важливою проблемою. У дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку значною мірою вона обумовлена недостатньо повним розумінням ними змісту прочитаних текстів. Порушення у засвоєнні семантичної структури слова негативно впливають на розвиток зв’язного мовлення дитини, обмежують можливості розуміння зв’язних текстів. Самостійне засвоєння значення нових слів, з потоком яких дитина зустрічається в навчальній літературі, у цієї категорії учнів теж утруднене. Є і порушення техніки читання, що впливають на якість розуміння дітьми з порушеннями мовлення змісту прочитаного. Мета дослідження – з урахуванням особливостей розвитку осмисленого читання у молодших школярів з порушеннями мовлення скласти програму формування розуміння змісту прочитаного у дітей з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Корекція помилок семантичного типу при читанні у молодших школярів з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу