Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цапок, Дарія Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-09T12:46:12Z | |
dc.date.available | 2022-05-09T12:46:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Цапок Д. Л. Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарія Леонідівна Цапок. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6233 | |
dc.description.abstract | Формування лексичної складової мовлення є однією із важливих та актуальних проблем для сучасної логопедії, оскільки воно розвивається вже із самого народження дитини та до кінця життя лише поповнюється та удосконалюється. Лексична складова завжди є у всіх провідних видах діяльності дітей та безпосередньо впливає на їхній мовленнєвий і психічний розвиток. Від її сформованості у дитини із тяжкими порушеннями мовлення залежить її майбутній розвиток та адаптація в суспільстві. Мета дослідження – спираючись на дослідження актуального рівня розвитку первинного базового словника у дошкільників з ЗНМ теоретично обґрунтувати та розробити методику формування первинного (базового) словника у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |