ElarK-PNU

Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цапок, Дарія Леонідівна
dc.date.accessioned 2022-05-09T12:46:12Z
dc.date.available 2022-05-09T12:46:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Цапок Д. Л. Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарія Леонідівна Цапок. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6233
dc.description.abstract Формування лексичної складової мовлення є однією із важливих та актуальних проблем для сучасної логопедії, оскільки воно розвивається вже із самого народження дитини та до кінця життя лише поповнюється та удосконалюється. Лексична складова завжди є у всіх провідних видах діяльності дітей та безпосередньо впливає на їхній мовленнєвий і психічний розвиток. Від її сформованості у дитини із тяжкими порушеннями мовлення залежить її майбутній розвиток та адаптація в суспільстві. Мета дослідження – спираючись на дослідження актуального рівня розвитку первинного базового словника у дошкільників з ЗНМ теоретично обґрунтувати та розробити методику формування первинного (базового) словника у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування первинного (базового) словника у дітей переддошкільного та дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу